Leylican İkinci gebeliğim ilki 11ay once normal doğum yaptım aylardır günde birkaç kere çamaşır kıyafet değiştirmekten gına geldi öksürünce hapşurunca dhaa beter oluyor varmı bir çözümü🥺
7266gnl Leylican 🤦aynı dert kadın olmak çok zor hamilelikte ister istemez oluyo mesaneye baskı olduğu için
alonee Leylican kaç haftalık. Baskı olduğu için kaçırıyor olabilirsiniz. Doktora sordunuz mu. Utanılacak bişey yok ki hepimiz yaşıyoruz bu durumları🌸
babyninannesi Leylican bende idrar yolu enfeksiyonu fazla cikmisti cisim gelince tutamiyordum ne kadar tutsamda sızıyordu kiloda cok kotu bisey, yillar oldu ama, suan benimde cok tualetim geliyor ama tutamama gibi biseyim olmadi baska bisey olmasin?
Leylican babyninannesi 21haftalık hamileyim doğumdan sonra olmaya başladı enfeksiyonda olsa yanma felan olurdu
yesilkedi Leylican normal doğumdan sonra o tür şiksyetlerin olduğunu duymuştum cevremden idrar kaçırma. ama şu an yine gebesiniz sanırım bebektrn dolayı oluyordur bende kusunca hapşurunca kaçırıyorum hatta bugün mutfakta tabak yıkıyordum suyu açtığım an kaçırdım altıma hiç anlamadım yani
efsaneana Leylican canımmmm bende gribim bugün iki kere çamaşır değiştirdim rahim büyüyor onunla alakalıdır diye düşünüyorum ama Zorlu bir normal doğum yaşadıysan idrar torban da sarkmış olabilir
Leylican efsaneana bilmiyorum hiç aklıma gelmemişti idrar torbasının sarkması soriyim gidince teşekkür edrim
Tgbpoyraz Leylican hamileliklerimin en başından sonuna yaşadığım bi problem bu benim doktor ultrasonda görüp idrar torbamın sarkık olduğunu söyledi
La_le Leylican bende aynısını yaşıyordum doktora sordum benim ilk gebeliğim 2 veya 3 doğum yapsan norma demisti ama ilk gebelikte olmaz büyük ihtimal idrar torban aşağıda bebekte baskı yapıyor ondandır demişti ben hem kusarkan bı kaç damla kaçırıyorum bide grip olmustum öksürükten hapsururken kaciriyordum
Leylican La_le ne olduysa doğumdan sonra oldu şuan 21 haftalık hamileyim cok fazla var abdeest asla durmuyor,
yesilkedi Leylican annem ve kız kardeşim ebe hemşireler normal doğumdan sonra rahim sarkması ve idrar kaçırması oluyormuş .
Tgbpoyraz Leylican hayır ilk hamileliğimde söylemişti doktor ikinci üçüncü doğumdan sonra operasyon gerekir dedi şuan ikinciye hamileyim bunda daha fazla kaçırma sorunu yaşadım doğumdan sonra bakıcaz artık
Jadeksc Leylican bende de cok oluyordu ikinci gebeligim. İlk gebelikten sonra ip atlarken kaciridgimi farkettim. Kegel egzersizi yaptim cok iyi geldi. simdi hamilelikte hapsururken veya oksururken tekrar basladi yine kegel yaptim yine faydasini gordum. Ayrica bu egzersizin doguma da faydasi var.
Jadeksc Leylican hic duymadim oyle bir sey ama emin olmak icin arastirin isterseniz. Sanmiyorum ama cunku kasları kuvvetlendiriyor tam tersi faydasi bile olur bence