Kızlar selam daha önce de postlarımda belirtmiştim bu akşam iğneyi yapacağım bi kaç video izledim kafam iyice karıştı kiloluysanız göbekden değil koldan yapın yazıyor doktorum göbekten tarif etti korkuyorum da bana tecrübelerinizi anlatabilir misiniz