Sm1347 Sybabyss 41 ama sezeryan çünkü bir türlü kanala girmedi. 32 de baş aşağı dönmüştü. Doğuma kadar öyle kaldı
blueberyy00 Sybabyss 32 den beri baş asagiydi ama bu sorun değil kanala girerse doğum yakın oluyor 34 de kanala girmeye başlamış 36 da doğurdum
Aybk0802 33+2 deyiz 30 dan beri baş aşağıydı. Suyum geldi. Sabah acil sezeryana alınıyorum.😥çok korkuyorum 🙏🏻 Mecbur küvezde kalıcak dua edin
Sybabyss blueberyy00 kanala girdiği ultrasonda anlaşılıyor mu canım yoksa kamera gibi vir seyle alttan bakınca mı anlaşılıyor
blueberyy00 Sybabyss benimkisi ultrasondan bakmisti hatta doğum yaptığım gün sabah kontrolum vardı doktor başı dahada assagi baskı yapmış diye belirtti o gün doğum yaptım ben