Didemfide Kızlar hamileyim ve 2,5 yaşında kızım var 15 kg kucağıma alıyorum gün içinde mecburen sizce almam bir tehlike oluştururmu hafif pembe lekelenme oldu bugün
Gamzeates Didemfide benim de 3 yaşın da oğlum var 17 kg gün içerisin de almamaya çalısıyorum cunku erken doğum riskim var iğne kullanıyoruz lekelenme geldiyse doktora hemen başvurun normal değil kaç haftalıksınız
Tatlisannedilekk Didemfide benim oğlumda 18aylık 12kilo mecbur kaldıkça alıyorum kucağıma, ama siz daha dikkatli olun lekelenmeniz varmış doktorunuza haberin
Lastromance Didemfide 3 yaşında kızım var 15 kilo ve en baştan beri mecburen kucağıma aldım.Hala da alıyorum ama herkesin durumu farklı kanamaniz varsa dikkat edin almamaya calisin.
2koftemom Didemfide ben kucagıma alıyoeum ama lekelenme olmadı ilk hamılelıkte de olmadı oğlum 15 aylık ama yinede ağır tabi ama çok sık almıyorum doktpra görünün lekelenme için
Cmle1994 Didemfide beniöde 25. Hafta riskli gebelik Oğlum 2 yaşında ama gün içerisinde mecburen alıyorum kıyamıyorum
cgnduru Didemfide almamalisin canım bana ilk gittiğimde doktor 3 ay dolu çaydanlık bile kaldirmayacaksin dedi risk olmamasina ragmen ama kaldirdim… 15 kilo baya fazla
Deletedmom727271 açıkçası bu hafta 4.5 yaşındaki oğlum 20 kilo sokakta düşünce ağladı kucağıma aldım apartmana öyle taşıdım sonra da kasılmalarım başladı. ağır kaldırmak hamileliğin son dönemleri biraz riskli oluyor.
Nilist Benimde 20 kilo ağırlığında bir kızım var. 34 üncü haftadayım. En başından beri kızım hep kucağımda. Çok şükür şimdilik bir sıkıntı yaşamadım. Sağlıklı bür gebelikte bir sorun olacağını sanmıyorum.
Babysharkdutdutdut Didemfide benimde 2 buçuk yaşında oğlum var 19 haftalık hamileyim başından beri sürekli alıyorum kucağıma hiç birşey olur düşüncesiyle yaklaşmadim. Ama sizin lekelenmeniz varsa dikkat edin