ipekveatlas ben şerbetli tatlıları çok sevmiyorum, çikolata ve sütlü tatlılar çok yemeye başladım. Şöyle söyleyeyim 60la hamile kaldım hiç bulantım olmadı ve 30 kilo aldım 😂😂 çok şükür gebelik şekerim çıkmadı öyle olunca hiç frenlemedim, canım ne isterse yiyorum zaten yemek seçmem, gebeliğin sonuna kadar devam, sonra güzel ve sağlıklı bir beslenme planıyla devam etmeyi düşünüyorum bakalım 🤪