Bukiiiiiiii Ki lar 20 haftaligim ama karnım cok az 51 kiloyum bebegin kilosu herseyi iyi sukur ama hic gebe gibi gorunmuyorum nasil hamilesin diyorlar ne zaman karnim cikar normal mi acaba 🤗🌸
Msl22 Bukiiiiiiii Canim vallahi billahi nasil desem normal ultrason gorunumlerinde ama hamile kalmadan once cok zayıfsan normaldir ic karnin vardir ben 48 kiloydum 33 haftalik olucaz inşallah ama karnım küçücük diyebilirim gören inanmiyor 😏
kahvesever__ Bukiiiiiiii bazıların ki geç çıkıyor bazıların ki erken size bağlı bir durum iç karnınızda büyük olabilir benim ki 5 aylıktan sonra çıktı
Ozge Bukiiiiiiii 18.haftada foto attım bir arkadaşım 28 hafta olmasın o dedi. O gün bugündür instagrama küsüm 😩 aman boşver doğum sonrası göbek gitti kilo vericem derdin olmaz. 😂
Bukiiiiiiii Msl22 Yaa normal o zaman 53 kilo ole hamile kaldim ilm 3ay 5 kilo verdim simdi tekrar aldim demekki ic karnim büyük bende hamile gibi görünmek istiyorum tatli tatlii🌸🌸
Ikinciyeanne @Bukiiiiiiii ilk gebeligimde 6ayimda ancak belliydi bunda 2bucuk aylikken belliydi vucuda göre değişir az çıkması daha iyi dogumdan sonra hic göbeğim yoktu
Bukiiiiiiii Ikinciyeanne Cok hafif var benimde ic karnim buyuk galiba napalm bizde ilerleyen zamanlarda tombis karin oluriz insallah 🌸❤
Sezgi4 Bukiiiiiiii 21.haftaya kadar hiç bisey yoktu benimde nasıl hamilesin sen falan diyorlardı şimdi 4gun içinde bi anda cıktı karnım bende anlayamadım 😂
Melson20 Bukiiiiiiii Ben bi kac gun sonra 17 haftaligim ve bende de hicbir sey belli degil :( bana da diyorlar nasil hamilesin 😝
K1a2d3e4r Bende 84 le hamile kaldım 5 aylık 2. Bebeğime hamileyim 1 kilo almışım 💃🏼 Ama göbeğim çok belli 2 . Olduğu için 🤦🏼♀️