NOG_06 benim de hep normal çıkar ama gebelik şekerim sınırda var canım. Birşeyler diyenleri değil doktorunu dinle mutlaka. 75 gram glikozlu içeceği eczaneden alıp hastaneye gittim. Çilekli asitli bir icecekti açıkçası öyle bulantı, baş dönmesi gibi bir şey yaşamadım. Açlık, 1. Saat ve 2. Saat kan alındı. Takribi 3.5 saat sonra evdeydim tam kan şekerim düşmeye başladığı an kötü oldum ben. Sonuçta anı çıkan şekerin düşüşü de kötü oluyor. Bir anda terledim halsizlestim kahvaltı edip dinlenince geçti. İyi ki yaptırmışım sınırda yakaladık şimdi çok dikkat ediyorum. Eksisinden enerjik ve tok hissediyorum.