Ozenm Kızlar 9+4 hamileyim 1 hafta önce ciddi bir kanamam oldu düşük sandım doktora gittik yaşıyormuş progestan hap ve pruloton iğne verdi hic agrım olmamıştı bugün bıcak batması gibi kasıgımda ağrı oluyor normal mi cok korkuyorum