mrvsrcn Kızlar bat bugun sabah 11 gibi tuvalete gittiğimde peçeteye çok acık pembe bi leke geldi ped koydum yok biraz önce yine gittim tuvalete ayni şekilde geldi. Karin kasık agrisi hiç yok ama belim kopacak gibi agriyor. Bu yerleşme kanaması olabilir mi?
474747 @"mrvsrcn anladım o zaman bişey diyemiycem adet gununuzse ondanda leke gelmiş olabilir. Ama hamilelik olduğunda da adet ağrısı oluyor
mrvsrcn vveraa henüz yapmadım bir iki gün daha bekleyim dedim hala gelmedi zaten bilmiyorum niye böyle oluyor doktoruma söyledim beklememi söyledi
Limonzeytin Yarın gidip kan verin varsa çıkar zaten. Şuan ne desek yanlş olur yerleşme kanaması ymrra çatladıktan sonra 7,12 gün arasnda olur fazla sürmez .