Kizlar saclarimi boyamak istiyorum emzirme döneminde sorun olurmu acaba bilen varmi?
Normal sac boyasi degil aslinda, su akanlar var ya 8 hafta kadar kaliyor türkcesini bilmiyorum ama almancasi tönung belki yurt disindan okuyanlar vardir 😄 tonlama oluyor sanirim, herneyse kalici degil iste en fazla iki ay sonra kendi sac rengine dönmüs oluyorsun. Bununla sacimi boyasam sorun olurmu?