yanlisanlamaama Tugcemd benim kanamam oldu ama coraspinle alakasız şöyle birşey yaşadım coraspin yüzünden kanamam zor durdu kanı baya sıvılaştırıyor bu yüzden de kanama ve ya kanama riski varsa bıraktırıyorlar
Bebegim_veben Ben kullanıyorum kanamam olmadı ama doktor kanaman olursa corasprini bırak progestana başlicaz demişti tabiki en dogurusu doktorunuz bilir bi kontrole gidin isterseniz