Nurezel Kizlar 15 haftalık hamileyim korona oldum kanda enfeksiyon çıktı mecbur antiyotik kullandım hamileyken korona olan varmı bebeği etkiler mi bişey olurmu bebege
Gamzess1 Tam 15 haftalıkken korona olmuştum çok zor geçirdim ben ama paroldan başka bi şey kullanmadım atlattım bebeğe yansımıyor merak etme 22 haftadayım iyiyiz çok şükür