Hayalcinar Asyazem ikili testim 279/1 çıktı. 4lu yaptırdım 8000/1 çıktı . Oğlum doğdu sağlıklı çok şükür
Deletedmom623737 Asyazem sınırda çıkmıştı bizimkisi detaylı da da ense kalınlığı 6.2 çıkmıştı 40 gün oldu doğum yapalı çok şükür sağlıklı 💙
Snem-02 Asyazem merhaba benim de 2’li taramam çok yüksek çıkmıştı. 1/93 ben 16. Haftamda amniyosentez yaptırdım çok şükür bir şey çıkmadı.
Asyazem Snem-02 benimde 1/290 çıktı amniyosentez yaptırmak istemiyorum korkuyorum düşük riski olduğu için
Mehtap_ali Benim de değerleri anlamadım arkadaşlar bende de riskli dedi doktor ama değerler şöyle anlayan rica ederim yardımcı olsun FB-hcg :111ng/ml. 3.27 düzeltilmiş mom Pappa :1.55 ıu/l. 0.53 düzeltilmiş mom