Mucize7 Ay kızlar saçma bi soru mu bilmiyorum dün cok kısa bi mesafede eşimle motorda dolaştık bi ara biraz sarsıldım yol bozuktu ay bebeğe bi zararı olur mu cok korktum 😟
Jan91 Mucize7 hayir ben cok bindim bisey olmaz, sadece dikkatli kullanmayi gerek, ziplamayin yani motorda😄 sakin sakin bisey olmuyor
Ysgl26 Hiç bişy olmaz merak etmeyin. O kadarcık şeyden. Bebiş içerde o kadar korunaklı ki allah korusun çok şiddetli çarpma yüksekten düşme trafik kazası gbi şeyler olmadıkça bi sorun olmaz
Mucize7 Kubos01 yok arkasında oturacak yer var geniş canım hatta 2 kişi felan sığar arkaya eşim sürdü bende arkada oturmuştum
Mucize7 nuhunannesi42 saçma bir soru mu bilmiyorum diye belirttim halde sizin bu şekil yazmanız peki 😂 hassasım bu konuda daha önce basıma kayıp geldiği için o yüzden sordum siz de cevabınız yoksa verecek cvplamak zorunda değilsiniz