benimmdunyamm Bende normal gavisgon var ama midem çok yanıyor şuan misafirlikte var içsem mi tedirgin oldum
bsg_nr benimmdunyamm Kullanılıyor canım doktorum yazmıştı bana günde 3 öğün içiyorum valla ben o olmasa napardim bilmem 😅
annesinin_beybisi benimmdunyamm kullanılır bana doktorum yazdı ama almadim çünkü gebelik öncesi de gastridim vardı ve şurubun hiçbir faydası olmamıştı nexstep diye bir ilaç var sadece o fayda ediyo