Dyquu Merhaba güzel annelerim ve adaylarım. Perşembe günü serklaj dikişim alıncak geçen hafta doktor bebek kanala inmiş gibi gözüküyor dedi sizce dikişler alındıktan sonra doğururmuyyyymmmm cok heyecanlıyım perşembe tam 37 haftalık olucaz