Damla1995 çok iyi anlıyorum hele ben sinir küpüydüm sigarayı bi anda bırakmam, bebeğe bişey olacak korkusu ile cinsel ilişkiye ara verip eşimle arkadaş moduna geçmemiz, mide bulantm,koku hassasiyetim felan hayatım berbat haldeydi ağlayıp sızlayıp yatıyodum sadece. Ben 3-4 ay sonra toparladım anca ilaca alışa alışa prilam kurtarıcım oldu. Bebeğimin riski geçincede şükür biraz normale döndüm. Ama Allah hepimize kolaylık versin, gerçekten hamilelik çok zor bir dönem