Ben yaptırdım canım 24-28 haftalar arası yapılıyor. sabah gidersen daha iyi olur aç olman lazım. gidince 3 tüp kan veriyorsun sonra şekerli içeceği 10 dk içinde içiyorsun. içtikten 1 saat sonra kan veriyorsun. verdikten 1 saat sonra yine kan veriyorsun bitiyor.