Seda_krmnli42 Güzel anneler az önce 4 günlük bebeğimin bezini takarken elim göbek kordonuna çarptı biraz kan geldi ve az bşey tutuyor şuan birşey olurmuki sağlık ocağındanda yeni gelmiştik kontrolden başına gelen varmı yada bilen
Bebeklerselam54 Seda_krmnli42 pansuman yap benim hiç başıma denk gelmedi hele bende merak ettim cevapii
Cansugamze_ Seda_krmnli42 tamam kuzum gazlı bezle kapatın kurusun enfeksiyon kapmasın eğer geçmezse de yakıyolar zaten acılı bi işlem değil zaten bebiş hissetmez