Merhaba 24 haftalık hamileyim ama bebeğim biraz önden gidiyor sol kaburga tarafım çok ağrıyor bugün çalışamadım iş yerinde yürüdüm yattım kalktım öyle böyle bi ağrı değil çok fena böyle bi agrısı olan oldu mı ne yaptınız? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim yoksa izin alıp doktoruma gitmek zorunda kalacağım