Rmysa0308 Bebeklerselam54 bidahaki randevuda 12 haftalık olacak insallah acaba ogrenebiiir miyim diye merak ettim bende
yigitinannesiiiii Rmysa0308 bana bugün bişey demedi canım bi çıkıntı var ama değişebilir kafan karışmasın dedi bende ısrar etmedim zaten😂
gulsah_12 Rmysa0308 banada 12de kıza benzıyor dedi özelde 16. Haftada devlete gittim ultrasonları eskı dıe haftaya gel dedı oda kıza benzıyor dedı 20 olduk hala gıtmedım kız herhalde benimde 😅🥰
Eminecak Rmysa0308 ben 12. Haftaya yeni girdiğimde öğrenmiştim ama ozelde. Devlette cihazlar iyi olmadığı icin hemen öğrenemiyorsun
Sonikiuc Ben 12.haftada ikili test için devlete gideceğim. Devlette genelde söylemezler deniliyor sariyer cayirbasina gideceğim ben. Devlette öğrenen oldu mu?