elifvetomcuk covid genelgesinin kaldırılması ve tam da benim gibi 24.haftaya girip bu izinden bir gün bile yararlanamayan baska anne adayı var mıdır?😐
gulocan12 elifvetomcuk ben malesef, dün 24+0 dım çok ağladım ama yapacak bir şey yok. İnşallah çok ağrısız sızısız bir dönem atlatırız.
elifvetomcuk ben de çok ağladım bir iki hafta önce kaldırılsa bu kadar üzülmezdim. bari bir iki hafta yararlansaydik. inşallah amin 🙏