Bu hastaneye gidip doğum fiyatlarını öğrenen varmı acaba?
.. bende bekleyeyim köşede …haftaya sağlık ocağına kan verip gideceğim.
Bi ben öğrendim sanırım.noemal 3900tl. İsteğe bağlı sezeryan 7800tl.
Papatya58 Teşekkür ederim ben hala gidip oğrenememiştim 🙏
Dilaraa_16 hakkımızda hayırlısı olsun 🙏
Papatya58 amin 🙏