4 gün önce erken doğum yaptım farkı olur mu bilmiyorum ama hasta bezi depend falan hiç almadım. Sadece ilk gün biraz kanama oldu onda da zaten hastane hasta bezi veriyor. Ki vermese bile ped çok yeterli oluyor kanama aşırı olmuyor. Kilot bezler hasta bezleri vs rahat da olmaz diye düşünüyorum