Anneler merhaba, Cuma günü detaylı ultrasona gireceğim nasipse. Dikkat etmem gereken veya detaylıdan önce yapmam gereken bir şey var mı acaba? Tok olsam yeter değil mi çikolata vs yemek istemiyorum çok hareketli olur, organları net görünmez diye🤗 Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🤗