Selam kızlar. Evlendikten yaklaşık 5 ay sonra hamile kaldım. Suan 30 haftalığız şükürler olsun ki🧿 hamile kalmadan once rutin konroller icin doktora gitmiştim 4.5 cm lık kist oldugunu soylemişti.hiç bir belirtim yoktu adetlerim dakik şekilde düzenliydi. Devamnda dogum kontrol hapı kullanamadan 2 ay sonra hamile kaldım🌸 en son kontrolde doktorum kisti göremedğini söyledi. Ama bebektende görülmeyebilir dedi illa olumsuz konusacaklar😄benzer durumu yaşayanlar oldu mu yumurtalık ve çikolata kisti oluyo hamilelikte görülmeyip sonrasında gerçekten yok olanlar😇