ElifKarata Deniz2961 36. Haftamdan beri yiyiyorum unutmadıkça çatı muayenesi olmadım yarın kontrol var bakalm nolcak 😂
Leyla19 zeyolin inşallah hepimiz normal dogumlarla bebeklerimizi dünyaya getiririz. Saglikla sihhatle Rabbim hepimizin yardimcisi olsun.
zeyolin Sonmez3334 kırmızı ya da pembeyse nişandır zaten ben de öyle söyledim 😅 sümüksü renkteyse ve sürekli geliyorsa nişan değildir ama
zeyolin Yildizz34 canım senin haftan doldu mu bir de açılma dışında bir belirtin var mı su nişan gelmesi gibi? benim de açıklığım 2 cmdi ama bekleyelim dedi doktorum sanırım 40a kadar bekletecek🤷🏻♀️
Yildizz34 zeyolin nst de sancım çıkıyor canim bir de suyumuz azalmış riske atmak istemiyoruz pazartesi suni sancıyla doğumu baslatacak doktorum