Dilarakr Tatlı ekşi yemekle cinsiyet belli oluyor mu tatlı yiyip erkek ekşi yiyip kızı olan varmı ben hep ekşi yiyorum gözüm tatlıyı görmüyor
MerveeD Dilarakr Ben hep lımon yedım kızım oluyor ama arkadasım da aynı sekılde lımon yedı oglu oluyor
aylinpalaa Dilarakr tatlı hiç yiyemedim ekşi istedi canım hep ve büyük ihtimalle oğlum olacak detaylı da öğrenicez😇
ebruneco1108 Dilarakr tatliyla hic aram olmadi hala da yok yaha cok meyve tüketiyorum ben bide canim bi ara erik istedi baya ama bulamadik. Kizim oluyor💕
haklisinesracim Dilarakr ilkinde çok ekşi aserdim bunda da ekşi ve acı tatlı canım hiç istemiyor ama bu erkek
Eminasmom Dilarakr Ben kızıma hamileyken hep acı şeyler yedim ilk üç ay tatlı çikolata resmen nefret ettim oysaki çikolata ve tatlı bağımlısıyım 😂 bu hamileliğimden hiç birsey anlamadım ama herseyi istiyor canım eksi tatlı alakası yok bence 😂😂
Bayancorek Dilarakr Hiç alakası yok cinsiyetle, tamamen hurafe hepsi. Tatlı yemiyorum normalde de sevmezdim, bir değişiklik olmadı, oğlum oluyor. 💙🌸
Sinoooom Dilarakr batıl inanç hepsi ya 😂 ekşi yemekten yerlere yattım skskskks tatlı asla yemedim gördükçe de midem bulandı , oğluşum olacak 😂
yesilliboncuk Dilarakr sürekli tatlı yedim, erkek oluyor valla. kızımda da tatlı yemiştim gerçi ben tatlıcıyım galiba 😂😂😂😂
Fatos91 Dilarakr ayy ben ilk 3 ay resmen gözümü tatlı ile açıp kapatıyordum hala çok severim tatlıyı kızım olacak herkes bana erkek olacak tatlı yiyorsun dediler kızçemm olacak 🙏
Dilarakr Bende pek inanmıyorum ama kız anneleri hep söylüyor tecrübe konuşuyor bak görürsün kızın olacak diyorlar
Sena646 Dilarakr ben hep tatlı yedim limonu salata bile sevmiyordum tatlı yedik sürekli oğluşum olucak 🤍💙🙏😊
Mysaa Dilarakr dorğulugu yanlıslıgını bilmem ama bende 2 oğlumdada öncelikli biraz tatlıya yöneldim 😂