Bu hamileliğimden önce bi düşük yapmıştım şuan tekrar hamileyim 4+2 düşük riski yok ama doktorum her ihtimale karşı verdi
Aynı zaman benexol coraspin ve göbekten oksapar iğne kullanıyorum hepsini kullanmak sakıncalımı acaba çok fazla geliyor galiba bana sürekli uyuyorum nerdeyse