Yeni doğum yapmış olacağım için bende karar veremiyorum alsam mı almasam mı diye çünkü yaklaşık 10 günlük lohusa olacağım, trendyolda güzel şifon bir tunik buldum ama erkek değil kız gebesi gibi bacaklardan tototdan aldım hep kiloyu o yüzden pantolon giymek istemiyorum amaaaa elbise de almak istemiyorum 🤣