Hamileliğin 3 haftası vajinal muayene olduktan sonra ki gün lekelenmem oldu koyu kahverengi olarak çok az pembe renk gibi bu durumu yaşayan var mı? Yaklaşık 4 gün oldu muayene olalı. çok az olsa da ama lekelenme devam ediyor. Bu yerleşme kanaması denilen şey mi yoksa muayeneden kaynaklı bisey mi