Dilaraortacc1 evet zaten düzenli kontrolleri yapın ben ilk kalp atışı duymaya gittiğimde gün verdiler size vermediyseler de sorun soruşturun zamanı geçince de yapmıyorlar EAH gidiyorum bende önceden kağıtla gün verdiler onunla gidicem ve renkli yok maalesef devlette aynı doktora denk gelin öyle her zaman ama takip ediyorlar senin TC girildiğinde hangi doktor ne yapmışsa gmrğyorlar