Snmdrm İlk aylarımda gözlerimin altında kırmızı lekeler olmuştu. Daha sonraları geçtim şu an 6. aydayım, dediğiniz gibi yüzümde ve dudağımda sürekli bir kuruluk mevcut. Ben herşeye kantaron kullandığım için 😅 yüzüme de kantaron sürüyorum. Dudak için de önceden almjs olduğum nemlendirici balmlardan sürüyorum aklıma geldikçe. Ne kadar su içiyorsunuz bilmiyorum ama su tüketimini artırırsanız azalacağını düşünüyorum 🌸