Minikkelebegim16 36+1 haftalık hamileyim, benim ara ara hep oldu lekelenmelerim. Sizin haftalarınızda da oldu kahverengi lekelenme. Pembe veya kırmızı olursa daha çok sıkıntı olabiliyor. Ama ben kalp atışını duymuştum, siz henüz duymamışsınız. Bence gidin. Her kanama düşük olacak demek değildir ama takip eder doktorunuz. Kanama olsa bile önemli olan bebeğin kalp atışları var mı, devam ediyor mu bir de kese sağlıklı mı. İnşallah sorun olmaz. Allah tamamına erdirsin. 👍