MerveeD Gzmbuga05 16. Haftamdan bu yana kullanıyorum agrım yoktu ama ılerleyen zamanlarda olmasın dıyerek doktorum verdı ıyıkı vermıs 3 gun kullanmasam agrım oluyor
Gzmbuga05 suscarparimm bacağıma sabaha karşı kramp giriyor 2 günün biri arada da kaburga agrım oluyor
annesinin_beybisi Gzmbuga05 sadece magnezyum değil içinde çinko vs. birkaç şey daha var doktorum yazdı bende bu sabah bacak kasılmasiyla uyandım ve bel ağrım falan da var bel ağrım var diye yazdı zaten ama ben 19 haftaligim 17 haftalıkken yazmisti
Essezen Gzmbuga05 bende kullanıyorum bacak ağrılarım çok şiddetliydi . Bir aydır kullanıyorum doktorun doğuma kadar kullan demişti
Gudu Bende kullanıyorum sabah akşam rahimde basınç, ayaklarımda kramp oluyordu, Bebeğim çok fazla kasilma yapıyordu diye vermişti suan 34 haftadayim hala kullanıyorum.