Bugün normalde kontrole geldik nst de yüksek sancı ve kasılmam çıktı dün gece hiç uyuyamadım belime vuran ağrıdan. Meğerse sancıymış ben tutuldu belim sanıyordum. Yatışım verildi serum takıldı doğum önleyici hapları içtim ciğer geliştirici vurdular ama sancılarım geçmiyor başına gelenler var mı