Pellolello sezaryen oldum kendi sürecim için yazıyorm hastanede kaldığm süre boyunca mecburi olarak hasta bezi kullandırdılar depend vs izin vermediler, yeterli oldu, gebelikte kullandığınz külodunz falan olur yani ekstra almak şart değil, eve çıktıktan sonra tekrar kanama başlayınca bazı günler normal ped yeterli oldu onu kullandm bazen depend ihtiyaç oldu onu kullandım