Muallime_97 Buseeeeeeeee Rabbim sağlıcakla kucağıniza almayı nasip etsin. Ben de 18. Haftama girdim inşAllah çarşamba öğrenirim
La_Liberte Buseeeeeeeee Allah bağışlasın inşallah 🥰 bakın bir de göstermeyince kız olur diyorlar hiç Alakası yokmuş 🥰 @Mizgin09
Buseeeeeeeee La_Liberte evet gerçekten yokmuş bende kız diye düşünüyordum 🥰🙏🏻 sağlıklı olsunlar inşallah😍