7 nisandan beri erken gebelik testi yapıyorum çift çizgi çıkıyor bugün kaset test yaptım onda da çift çizgi çıktı en son adet tarihim 11 marttı bugün ise kahverengimsi leke geldi adet mi oluyorum yoksa yerleşme kanaması mı sizce çok endişeliyim ilk hamileliğim olacak inşallah