Sayee niye direk sezeryan tarihi verdi ki doktorunuz. Gününüzü gecirseniz falan anlarımda hemen 38. Hafta sezeryan yapalım demiş. Almanya’da yasiyorum burda sezeryan tarihi bile çok ekstrem bir durum olmazsa verilmez. Doğum başlar bakarlar çocuk gelmiyor anca o zaman sezeryan yapıyorlar. Youtubeda hareketler var deneyin inşallah kanala girer