Zeynoylmz2708_ Kızlar 36. Haftadayız ve hala bebeğimin başı yukarda,aşşağı dönmedi benim gibi olanlar var mı?
Deniz_65 Zeynoylmz2708_ son ana kadar ne olacagı bellı olmaz bı an anda donebılır yanı benım 29 haftalıkta bas asagıya ınmıstı halada öyle ama bılemıyız donermı donmezmı
Zeynoylmz2708_ Deniz_65 yaa inşallah döner internette falan araştırıyorum 37. Haftadan sonra dönmesi zor diyorlar
Cigdemcolak Zeynoylmz2708_ benimde dönmedi canım 37 haftalık olduk bugün 35 haftada dönmüştü gecen hafta gittiğimizde tekrar makat pozisyonuna gelmiş insallah tekrar döner
Cigdemcolak Zeynoylmz2708_ döner dedi 40 kadar yolu var hurma sguat ananas merdiven çıkmak gibi şeyleri artık yapmaya başla normal doğumunu kolaylaştırı dedi
Beyzanrr Zeynoylmz2708_ benim haftaya randevum var doktorum kendisi söyledi gidince ne diycek bakalım ben tekrar yazar haber ederim canım ama çoğu arkadaşımda işe yaradı benim zaten 30. Haftada bebek baş aşağı döndü ama doğuma kadar durmadan döner dedi değişebilir bu hareketi yap dedi her gün yapıyorum şimdi 35 haftalığım 36 haftalıkken kontrolüm var işte