ftmm38 Düşük yapıyorum sonrasında kan uyuşmazlığı iğnesini yaptır dedi doktorum ama nasıl yaptıracağım devlet acilinde yapıyorlarmi nasıl bir yol izlemeliyim bilenler yardımcı olabilir mi