Ilk doğumum esenler kadın doğum da idi 4 sene önce memnundum geçen gittim oğlumu almadılar muayeneye çocuk getirmeyin de demediler sınır oldum oraya bide şuanda esenler de şancı çekerken yanında refakatçi oluyor mu cam sakura da doğuma kadar oluyor muş bu uygulama hoşuma gitti