Kızlar ben kontrole gittim ve doktor bilmiyorum sonuclarima baktım ama bana direk 50gr vs birşey yazdı şeker yüklemesi için 28. Haftaya giricem Çarşamba günü o yüzden 10 gun içinde yaptır gel dedi açlık şekerim belli ama tokluk hiç baktirmadim ne yapmalıyım sizce