Merhaba hocalarım bende en çok bunu merak ediyorum izinde olan öğretmenler dönecek mi bugün sağlık çalışanları işe başladı bizi pazartesi çağırırlar mı benim iki haftam kaldı ben gidersem ücretli gidecek ve öğrenciler için hiç doğru bir durum olmayacak rapor alsam dersleri boş geçecek öğretmenler için çok ilginç bir hal aldı