Tahlil sonuçlarımda sarılık değerim yüksek çıktı sürekli kontrol edilmesi gerek sürekli tahlil ver dedi ondan midir bilmiyorum sürekli uykum var gözlerim karıncalanıyor halsizim böyle bi durum yaşayan var mı ne yapmamız gerekli içtiğin ilaçlar da yapabilir dedi doktor şuan 32. Haftadayız doğuma kadar geçer umarım çünkü bebekte de sorun olur diye korkuyorum