Merhaba kızlar şu son 2 hafta gerçekten çok zorlu geçiyor pelvis ağrıları bacak kırampları stres artık doğsun perileri ne ararsanız var 1 hafta önce nstde 45lerde sancı çıktı çokmu azmı asla bilmiyorum yani bu sancıyı tabiki hissetmiyordum ama umut olmuştu şimdi çıkıyorsa yakın zamanda doğar diyordum ama herkes erkek çocuk 40. Haftayı doldurur hatta geçirir diyorlar şu sıralar zaman durmuş gibi😖
Size tavsiyem uykusuzluk ve pelvis ağrınız varsa akşamları yatmadan önce sıcak duş alıp yatın yoksa olmuyor ağrıdan yatamıyorum plates topu kesin alın pelvis ağrısına bir sıcak duş birde plates topu faydası gördüm.
Sizde durumlar nasıl gidiyor 🙇🏻♀️🙍🏻♀️