szrbahar 20+4 teyim, öncelikle 19. Haftada ve 20. Haftanın başında aynı şeyi yaşadım ödüm patladı stres oldum fena. Sağlık ocağına kan tahliline gittiğimde orda kalp atışına baktı hemşire hatta dün baktılar , bana bu aralar çok yoruldun mu diye sordu çünkü anne yorgun olunca o da yoruluyor ve dinlenmeye çelişiyor, sırt üstü yat dinlen yemekten sonra bi iş yapma az dinlensin beben