esn46kyy aynısını ben de düşünüyorum, pusete konur diyorlar, aldığım pusete bakıyorum “bana koymayın” diye bağırıyor sanki 😂 en iyisi bohçacı gibi battaniye ile paketlemek 🤭 sonraki kontrolümde çocuk doktoruna bir soracağım, odaları karşılıklı. Yazarım unutmazsam