Kızlar adetime henüz 2 gün var. Dün akşam kan testi ile gebe olduğumu öğrendim beta hcg 443 çıktı bugün başka bir hastanede beta verdim 446 çıktı. Yani yükselme yok. Doktorum labaratuvar değişikliğinden olabileceğini söyledi. Başına böyle bir şey gelen var mı.